uvodka

Články

Reklamní nápisy jako orientační body

Posted in Marketing.

Dnes jsme zaplaveni reklamou a tak už ani nevnímáme, co za reklamní nápisy je všude kolem nás. Takovéto nápisy zaznamenáme až v době, kdy hledáme konkrétní firmu nebo orientační bod. Když vám někdo, koho hledáte řekne, že je v severo-východní části náměstí, tak asi budete lehce dezorientovaní, ale když řekne, že je hned vedle Firmy XYZ, tak budete hledat očima daný nápis a budete vědět, kam přesně jít.

Stejně to platí v případě, kdy vás hledá zákazník. Na Google mapách si najde podle Street View, jak vypadá místo, kde sídlíte a podle reklamních nápisů a log firem se zorientuje a najde i tu vaši. Proto je vhodné mít svou firmu dobře označenou.

Světelné nápisy a ruch velkoměsta

Posted in Marketing.

Pokud jste z velkoměsta, tak tomuto článku asi nebudete rozumět, ale my vesničani si ve večerním velkoměstě připadáme trochu jako Alenka v říši divů, nebo Amiši v New Yorku :)

Samozřejmě, že přeháníme, ale zkuste si představit, že lidé, co nežijí ve velkoměstě nejsou zvyklý na hluk, anonymní chování lidí, spousty turistů, cizinců a dokonce ani na světelné nápisy, které dláždí každou trochu vyšší budovu.

Možná proto jsou lidé z menších měst citlivější na vizuální podněty. Lidé, kteří žijí ve velkých městech jsou otupělí na všemožné podněty kolem nich, kterými jsou každý den zahlceni a aby je něco zaujalo, musí to být extrémně vizuálně či zvukově poutavé.

Co z toho vyplývá? Pokud chcete být vnímavý jako lidé z malých měst, dopřejte svému vnímání alespoň o víkendu odpočinek a vyražte do přírody.

 

Co je reengineering procesů a jak na něj?

Posted in Marketing.

Někdy firma nemá jinou možnost, než udělat radikální změnu ve všech procesech v podniku. Většinou se tak stává po změně managementu, generační obměně, ale také po velkém propouštění nebo prostě „zastarání“ firmy. Reengineering jde zhodnotit jako čerstvou krev do žil pro firmu, která nevyužívá svůj potenciál efektivně.

reinženýring

Aparatura pro ozvučování akcí

Posted in Marketing.

Žádná kvalitní oslava či společenská událost se neobejde bez ohromujícího proslovu. A k dobrému proslovu patří nepochybně také kvalitní technika pro šíření zvuku ve větších prostorech. Někdy proslovy kazí špatně vystavěná místnost, jindy selže technika pro ozvučování akcí. Jak předejít problémům s ozvučením? Například zvolit bezdrátovou sadu. Tím se vyhnete zavazejícím prodlužkám, nevhodnému počasí při konání akce venku a jakýmkoliv jiným zkratům. Dále je třeba zvolit opravdu kvalitní mikrofon s odpovídajícím dosahem na přijímač, pokud počítáme opět s bezdrátovou variantou. Pro kvalitní projev se ještě doporučuje stojan k mikrofonu. Obecnou výhodou bezdrátové aparatury je pak snadná přenosnost díky nízké váze.