uvodka

Články

Kde v Praze spojit běhání s posilovnou

Posted in Cestování.

Při výběru posilovny je důležitá její lokace. Po Praze je rozeseta spousta těchto zařízení, a přestože se kvalitativně liší dost, málokdo by kvůli pravidelnému hodinovému tréninku fyzické kondice dojížděl na druhý konec města, než bydlí. Zajímavým způsobem je navštěvovat posilovnu v kombinaci s joggingem. Tato preference zúžuje výběr zařízení, jako je posilovna Praha 10. jakožto městská čtvrť plná parků, nabízí jedinečnou možnost si před návštěvou posilovny zaklusat. Je výborně dostupná hromadnou dopravou, ideální je tato volba ovšem pro ty, co v této části města přímo bydlí.

Ubytování Zlín

Posted in Cestování.

Chcete poznat nová místa v České republice? Pak zavítejte do Zlína, jehož okolí vybízí na celodenní výlety na kole, túry do přírody a také na návštěvu zdejších památek. Jestliže se budete chtít ve Zlíně na pár dní zdržet, budete hledat vhodné ubytování Zlín, které vám nabízí Hotel 66. Ubytovat se můžete v moderně zařízených pokojích, nebo v nadstandardně vybavených apartmánech. Záleží pouze na vás, kterou variantu si vyberete.

Jaké reklamní plochy si můžete pronajmout v Olomouci?

Posted in Marketing.

Chcete si pronajmout reklamní plochu v Olomouci a nevíte, z čeho vlastně můžete vybírat?

Reklamní plochy jsou dvojího druhu. Můžete zvolit klasickou venkovní reklamu, nebo světelnou LED reklamu.

Klasická venkovní reklama jsou billboardy a cedule na veřejném osvětlení a trakčním vedení.

139 flex140 lamela141 horizont


Reklamní plochy Olomouc jsou pronajímány ve třech typech. FLEXpanel má formu tabule na sloupech, navigační lamela je jakýsi směrový ukazatel na sloupech veřejného osvětlení a horizont je forma krátkodobé reklamy na tabuli.

Reklamní nápisy jako orientační body

Posted in Marketing.

Dnes jsme zaplaveni reklamou a tak už ani nevnímáme, co za reklamní nápisy je všude kolem nás. Takovéto nápisy zaznamenáme až v době, kdy hledáme konkrétní firmu nebo orientační bod. Když vám někdo, koho hledáte řekne, že je v severo-východní části náměstí, tak asi budete lehce dezorientovaní, ale když řekne, že je hned vedle Firmy XYZ, tak budete hledat očima daný nápis a budete vědět, kam přesně jít.

Stejně to platí v případě, kdy vás hledá zákazník. Na Google mapách si najde podle Street View, jak vypadá místo, kde sídlíte a podle reklamních nápisů a log firem se zorientuje a najde i tu vaši. Proto je vhodné mít svou firmu dobře označenou.

Světelné nápisy a ruch velkoměsta

Posted in Marketing.

Pokud jste z velkoměsta, tak tomuto článku asi nebudete rozumět, ale my vesničani si ve večerním velkoměstě připadáme trochu jako Alenka v říši divů, nebo Amiši v New Yorku :)

Samozřejmě, že přeháníme, ale zkuste si představit, že lidé, co nežijí ve velkoměstě nejsou zvyklý na hluk, anonymní chování lidí, spousty turistů, cizinců a dokonce ani na světelné nápisy, které dláždí každou trochu vyšší budovu.

Možná proto jsou lidé z menších měst citlivější na vizuální podněty. Lidé, kteří žijí ve velkých městech jsou otupělí na všemožné podněty kolem nich, kterými jsou každý den zahlceni a aby je něco zaujalo, musí to být extrémně vizuálně či zvukově poutavé.

Co z toho vyplývá? Pokud chcete být vnímavý jako lidé z malých měst, dopřejte svému vnímání alespoň o víkendu odpočinek a vyražte do přírody.