uvodka

Co je reengineering procesů a jak na něj?

Posted in Marketing.

Někdy firma nemá jinou možnost, než udělat radikální změnu ve všech procesech v podniku. Většinou se tak stává po změně managementu, generační obměně, ale také po velkém propouštění nebo prostě „zastarání“ firmy. Reengineering jde zhodnotit jako čerstvou krev do žil pro firmu, která nevyužívá svůj potenciál efektivně.

reinženýring

LED reklama pomáhá cílit lokálně

Posted in Marketing.

led reklama

Chtěli byste zviditelnit vaši firmu, ale stále nevíte, jak na to? Efektivní velkoplošná reklama by pro vás mohla být tím správným řešením. V současnosti je velmi oblíbená LED reklama ve formě různě velkých obrazovek a panelů, které jsou skvěle viditelné za tmy a nepřehlédnutelné za světla.

Pronájem LED obrazovek dnes nabízí spousta společností, je tak rozhodně z čeho vybírat. LED reklama je vhodná pro takový druh reklamních kampaní, při kterých se soustředíte na oslovení nových potenciálních zákazníků. Na rozdíl od drahé televizní reklamy je navíc dokáže "rekrutovat" přímo v žádoucí lokalitě, ve které vaše společnost působí. Investicí do LED reklamy zkrátka vsadíte na jistotu.

Aparatura pro ozvučování akcí

Posted in Marketing.

Žádná kvalitní oslava či společenská událost se neobejde bez ohromujícího proslovu. A k dobrému proslovu patří nepochybně také kvalitní technika pro šíření zvuku ve větších prostorech. Někdy proslovy kazí špatně vystavěná místnost, jindy selže technika pro ozvučování akcí. Jak předejít problémům s ozvučením? Například zvolit bezdrátovou sadu. Tím se vyhnete zavazejícím prodlužkám, nevhodnému počasí při konání akce venku a jakýmkoliv jiným zkratům. Dále je třeba zvolit opravdu kvalitní mikrofon s odpovídajícím dosahem na přijímač, pokud počítáme opět s bezdrátovou variantou. Pro kvalitní projev se ještě doporučuje stojan k mikrofonu. Obecnou výhodou bezdrátové aparatury je pak snadná přenosnost díky nízké váze.

Městský mobiliář je všude kolem nás

Posted in Marketing.

Městský mobiliář, neboli standardní vybavení pro města a obce. Je důležité, aby možností městského vyžití byly široké a nic obyvatelům města nescházelo. Také by nemělo dojít k narušení kulturního a urbanistického rázu města a krajinného prostředí k němu přilehlého. Proto by volba firmy, jež zpracovává tvorbu zakázky na městský mobiliář, měla být důkladně zvážena. Součástí městského mobiliáře jsou například: lavičky do parků, odpadkové koše, zastávkové přístřešky, osvětlení, zábradlí, informační nosiče, hrazení, dětská hřiště, pítka, přístřešky pro kuřáky, popelníky, zahradní nábytek, nebo například nádoby na rostliny.